Wednesday, March 13, 2013

Aku Buntu !!!!


The Death Maria.....nama dulu The ColorFull Maria....diilhamkan daripada sifu kami, Abg Raup, yang merupakan guitarist dari band Black Maria yang pernah popular pada tahun 2008.
Aku sebagai 'Four String Picker' yang kini sudah pown keluar dari band ni...hewhew....kesian....
aku dah tubuhkan satu band baru....3-pieces band di mana aku kekal sebagai bassist, super chot sebagai lead guitar, dan Hanani sebagai lead vokal....hewhew....kami The Three-O....drummer? session je la....and kami maybe akan buat band dalam versi akustik jugak...band The Three-O ni memainkan muzik jenis Balada dan Pop...kami memperjuangkan penyanyi wanita....hewhew



Ni la dia Hanani.....comel tak? Adik aku ni...jgn buat main....hok aloh....merupakan Lead Vocal utk The Three-O......


Super Chot.....lead guitar The Three-O.....guitarist terbaik dan ada chemistry dgn aku....aku suka cara dia....hewhew.....anak buah kepada Raup Black Maria....


Tu dia!!!....hahahaha....bassist of The Three-O.....bagus naa....


Dan sekarang aku buntu.....!!!!
diorang buat band baru lgi....brape banyak band aku kene main ni?






No comments:

Post a Comment